You make me so ahhh..

Jag var hemma, hade inte gjort ett piss.. Förrutom att fixa mer dricka inför imorgon.
Sen snackade jag lite med J på facebook, han skulle iväg på middag men ville träffa mig snabbt innan och visst fan kom han, jag hann bara duscha snabbt och platta håret.
 
 
Knappt det.
Men sen kommer han gåendes, höll på att bli som spaghetti haha, har ju inte träffat honom på jätte länge. 
 
Vi satte oss i en park, delade på en cider och en cigg. Vi kysstes och han smekte mig genom håret, höll om mig, sa att han saknat mig osv.. Det var inte LITE mysigt.
Mhmm, jag har faktiskt saknat honom rätt mycket jag med.
 
Nu luktar jag killparfym. Fett mys hihi.
Han ringer mig inatt när han är hemma, hoppas man inte somnar bara.. hurrburr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0