Samtal från bästaste.

Mys samtal från J. 
 
 
Nu ska jag sova, börjar faktiskt bli rätt trött.. 
Klockan är ju runt halv fyra, stackars J som tvingades sitta och snacka med mig när han ska jobba snart igen, men jag tror helt ärligt inte att han tar skada av det med tanke på att det var han själv som ringde. 
 
Imorgon ska jag inte göra något alls.
 
Typ.
 
Jo. Något. 
 
Känner mig jääätte konstig nu. Har inte varit hemma alls på senare tid och nu ligger jag här, i sängen. Själv.
Öh.

Slipper det snart iallafall!
 
Haha, ja juste. Mitt möte med special läkaren är framflyttat. IGEN.
Bajs. 
Fick lite ångest förr, jag satt verkligen och gjorde inte ett piss. Men den släppte när bebísen ringde. 
 
 
Old pic. Ajjjht, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0