Ångestfyllt inlägg.

Är så himla ledsen just nu, jag vet inte. Tänker inte skriva ut varför, man vet aldrig om fel person läser. 
Fuck it bara.
 
Hjärtat slår jätte snabbt, är lite skakis och kan inte sova ordentligt om nätterna, detta har pågått i några dagar nu och det suger ur energin ur mig.
Drömmer obehagliga drömmar som gör att jag sover jävligt ytligt, vänder på mig, blir varm om hela kroppen.
Jag vet inte. Så har det aldrig varit för mig tidigare, eller jo att jag har haft perioder där jag inte sovit.. Men just såhär. Nej..
 
Borde träffa någon, men är så slut. Vill ändå inte vara ensam. Vet inte.. åh.. låt mig bara gråta ut..
 
 
Klarar jag mig skadefri?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0