Åh vad Sjukvården suger i Sverige.

Igår ringde jag säkert 4 samtal där alla hänvisade runt mig till samma ställe hela tiden, tillslut gick det i en cirkel.
När Jespers mamma ringde så blev det andra bullar, då blev jag kallad till Sjukhuset i Örebro. Fick träffa en barnmorska som kollade på min arm, hon tyckte att det var helt fel. Självklart skulle jag få ta ut den.
Sen fick jag vänta lite till och träffade en läkare, den sämsta någonsin. SJÄLVKLART!
Hon såg att den var felt inplacerad och SÅG att staven höll på att göra hål genom mitt skinn, men hon ansåg inte att det alls var allvarligt eftersom jag INTE hade någon infektion. Om jag fick feber under helgen skulle jag åka dit genast.

Men vad är grejen?
Herregud säger jag bara. Den här ska ut, den är ju INTE RÄTT PLACERAD!

Trackback
RSS 2.0