Försökte mobil blogga men det fungerade ju självklart inte.

Ska berätta en sak snabbt, haha. Ironiskt nog så var det en sak igår kväll som hände. Min p-stav ni vet? Den tryckte mot skinnet som bara den, hade ont och det var lite varigt i själva hålet. Riktigt äckligt, Jespers mamma ringde kvinnokliniken och jag fick en tid bokad idag på morgonen. När jag vaknade så hade min P-stav åkt ut ur min arm och den låg på madrassen, visste inte om jag skulle skratta eller gråta haha.
Vi gick till kvinnokliniken och jag förklarade hur allt låg till, fick träffa en barnmorska och hon sa att hon kunde sätta in en ny p-stav till mig redan idag.
MEN dem kunde inte ge mig ett recpet på Nexplanon, eftersom jag inte är folkbokförd i Örebro. Haha patetiskt ellerhur?
Så jag var tvungen att ringa till den där vidriga kliniken Mama Mia i Stockholm där jag fick min P-stav insatt, förklarade hur allt var och att dem skulle fixa ett Erecept till mig som jag kan hämta ut på apoteket. När Jespers mamma kommer så kommer hon få följa med mig dit för att bevisa att jag är jag, eftersom jag inte har ID med mig.
Så får jag den isatt idag! :)

Trackback
RSS 2.0