.

Igår var jag på möte med BUP igen, jag tycker inte riktigt om det jag hör vill säga. Soc kanske blir inblandade, men det skiter jag fullständigt i.
Tar upp det senare.

Lite senare under dagen så åkte jag och shoppade lite snabbt i nacka forum, köpte bland annat två klänningar, tights, hårborste och ett graviditetstest som lyckligtvis visade negativt. Låg och solade på balkongen en halv timme fick självklart bränna. EHEHE.
Sen åkte jag in till stan och träffade mysiga Teresa och Maria (hennes bästa vän.) Super go tjej!
Vi satt på ett cafe på kvällen och snackade massor, sen blev vi as sugna på att dra ut på krogen så vi satt och sminkade oss mitt i stan, men vi sket i det. Vi gcik runt på stan och hade rätt kul ändå.

Tänker på hur jävla törstig jag är nu bara, så förbannat sugen på cider. tycker min älskade lurv ska vakna och kommmaaaa nu.
Aldrig känt så stort sug på alkohol någonsin tidigare haha!

Här är en bild på fina maria och teresa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0