Hemma igen!

Jag vill först och främst säga att jag är riktigt sjuk, är dunder förskyld, har lätt feber och huvudet dunkar.
Igår träffade jag Alicia, vi käkade på Bugerking, drog hem till henne, snackade om allt mellan himmel och jord.
 
Började dricka lite och så drog vi på fest hos Niklas, eller ja, inte hos honom men med honom.
Vi eldade i våra shotar, drack Explorer vodka, jäger och någon annan spritsort, vi blev bjudna på öl cider osv. 
Blev lite för full dock haha.
 
Så jag och Alicia när vi kom hem, runt fem på morgonen så lagade vi mat. Det var inge gott.. alls.. 
Sen somnade vi direkt, vaknade upp vid fem på e/m och då gick vi och bakiskäkade kebab. 
 
Var äckligt bakfull idag, riktigt hemskt.. Tänk att vara sjuk på det också!
 
Har iallafall pratat med jakob i typ 3 timmar, ligger i sängen och försöker bli frisk. Som att det skulle gå, haha!
 
 
 
 
 
 
När vi skulle laga maten på morgonen.. Jag är smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0