Äckel stolt.

Hade en efterlängtad och helt UNDERBAR kväll på stan.
Träffade min Ida och vi åt på resturang, snackade av oss, hade kul.
Gick förbi mina favorit hängkrökställen ett x-antal gånger och det blev en del press. 
Tänk er själva.. alkoholberoende, det är lördag kväll, folk är påverkade etcetc.
 
Hade ett fint stöd av Ida som fick mig att hålla mig NYKTER samt att jag av rent öde träffade på min helt underbara vän Teresa och kille.
Så vi helt gick och fikade tillsammans och det var så mysigt att få träffa henne igen och hennes pojkvän var riktigt trevlig.
Vi satt på något mysigt cafe vid Östermalm och snackade om allt och ingenting, alkoholtankarna fanns inte ens där.
Var väldigt länge sen jag faktiskt hade det så kul och verkligen skrattade helhjärtat. 
 
TACK.
Jag behövde det mer än någonting annat.
 
Sen har jag skypat hela natten med min flickvän.
Nu kanske jag ska iväg och åka runt i någon bil med patrik. ^^ 
Lååång dag.. lär dö av sömnbrist.
 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0