Hell.

Vet helt ärligt inte vad som hände igår, jag har minnesluckor och allt känns "blurrigt".

Bröt totalt ihop inatt efter jag hade varit ute, skrev längsta mejlet till pappa om hur jag verkligen mår så han är medveten.
Vi ska ta en fika snart och då kommer jag helhjärtat öppna upp mig, sen får han göra vad han vill med den informationen, skulle lätta för min del iallafall.

Men nattens händelse, kom hem runt halv tre tror jag..
Pratade med min gamla terapeut inatt eftersom det blev så destruktivt.

Känner väl att jag måste ringa lite samtal sen för att först och främst be om ursäkt för mitt uttalande igår.. Jag blev så onykter att jag inte var tillgänglig att svara på sms eftersom jag typ inte ens tänkte på min mobil. 
Några av mina nära blev väldigt oroliga och nu sitter jag med världens ångest över det.

Mitt liv är en enda röra, en oändlig storm med massa jobbiga grubblerier. Hela jag är kaos mer eller mindre.

Mamma åker iallafall inte bort i helgen, tack gode gud. Alltid något positivt i det mörka..
Och nu ska jag duscha, städa och sysselsätta mig tills mor är hemma sen får kvällen bli som den blir.

Förlåt som sagt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0