Döende.

Nej. 
Jag somnade aldrig. 
Städade inte heller.
Har bara suttit här och mått dåligt. 

Ska ta min femtioelfte cigarett och duscha, sura över hur värdelöst allt känns och hålla emot impulserna som hållt i hela kukdagen.

Är så äcklad på saker idag.
Äcklad på mitt humör.

Känner hur hela jag är upprörd och irriterad. 
Vill vara med någon, underviker ändå att sitta ute med mamma och mormor.. Har chansen hela tiden. 
Men känner bara hur det tar emot, utan anledning.. Så jag drar mig undan.

Behöver min terapi imorgon.. Men jag måste avboka skiten.. Båda mötena.
Ligger så back med pengar att det är löjligt. Orkar inte mer räkningar. 


Död åt denna vidriga dag.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0