Frustrerad.

Ni vet redan att jag har haft tre allmänt dåliga dagar, nu är lite blandat. Arg, sur, bitter, förbannad, etc. 

Skiter i precis allt just nu.. Men energin är äcklig. Ska ut på promenad med katten, rensa tankarna och städa så jag gråter. 
Imorgon ska jag springa till systemet och köpa min favorit, gin.. Sen festa sönder huvudet tills på lördag. 

Ska bli så fruktansvärt jävla skönt att släppa alla tankar och bara vara. 
Finland är efterlängtat så jag kan bunkra upp med mer alkohol.. 
Går nästan på nålar här, är som en tandpetare, bryts jag så släpps hela bomben. 

Nej jag mår bajs idag. Men vänta och se efter resan.. Kan bara gå åt två håll, heaven or hell.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0