Lite mer upp idag.

Natten till idag sög verkligen, somnade runt två och vaknade pigg en timme senare.. Fast det kändes som om jag sovit i över ett dygn. 
Hade hallucinationer av febern så jag inbillade och såg saker som inte fanns, haha. 
Tog min fjärde dos av stark alvedon och somnade runt fem imorse.
 
Ångesten släppte och matlusten är tillbaka igen.. För att jag inte tagit min medicin återigen. 
Får såna jävla ryck av skitpillerna, ingenting passar mig. 
 
Är dock lite gladare med tanke på att jag är friskare nu än igår, febern har lagt sig helt, är glad för att jag ska ut och fira världens finaste kille som fyllt år i helgen och också för att jag ska åka till Finland med Kakan om lite mindre än en vecka. 
Mindre glad för att jag ska till tandläkaren imorgon och bli tusen kronor fattigare.. Men det får jag ta. 
 
Ge mig helg, ge mig Finland. 
Då är jag lycklig! 
 
Alla hemma är dessutom på bra humör idag och jag tar tag i städningen och tvätten.. Finally! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0