Ren 10 dagar!

Som dem flest vet så har jag varit i Trollhättan dessa dagar och kom nyss till förståelse att jag har hållt mig ren i tio dagar nu.
 
Kan ju bara säga att jag höll på att gå under hemma väldigt kortfattat, mycket ångest vilket ledde till att jag började sno mediciner från mina egna, oftast narkotikaklassade smärtstillande som jag helt ärligt vågade ta ihop med jävligt stora mängder Imovane. 
Var alltid helt väck i huvudet, vet inte vad jag höll på med alls överhuvudtaget och gjorde bort mig själv, mindes inte vad jag hade gjort på dagarna.
Förstörde typ min fot på köpet samtidigt som det ända jag gjorde var att sov i en oändlighet och var hög. 
 
Jag ville bara bort från mig själv antar jag.
Var fan det värsta jag gjort mot mig själv.
Suget blev enormt, jag älskade själva ruset.
 
Jag älskade att känna mig döende fast jag inte var det. 
 
Nu har jag kommit tillbaka igen och trots svänigt humör så har jag nog ändå aldrig känt mig så levande förut som nu..
Är rädd att jag fuckar upp saker igen men jag hoppas att jag kan sköta mig.. 
 
Ge mig styrka, ork och mod life.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0