ÄRLIGT!

Jag hatar er tjuvringare, Och jag hatar alla rykten som går om mig och min pojkvän!
SERIÖST det har inte med er att göra överhuvudtaget.
Någon Sara som säger saker som inte är sanna herregud bitch håll käft nästa gång!
Blir så sjukt irriterad på att min pojkvän är otrogen elak och blablabla!
Jag känner honom så pass väl!
Men ja jag bryr mig inte jag vet bäst och han är den finaste kille någonsin.
Jag älskar dig dan forever.
Och inget kommer kunna skilja dig och mig från varandra någonsin igen!
Sug på det ni som försöker förstöra, titta på era egna ruttna liv innan ni klagar och kommer på med falska historier. 
*Godnatt nu*

Kommentarer
Postat av: M

Hej!

Allt bra idag..?

Ha en bra Måndag! :D

2009-12-07 @ 12:15:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0