Bloggiisch

Jahapp som vanligt så vet ni att jag har vänt på dygnet, men det är ju inte så ovanligt!
Såg några as töntiga kommentarer angående min kille och som sagt tycker att det luktar svartsjuka!
Glöm inte att det ni säger innehåller rasistiska trakasserier och det är något jag kan anmäla, inte för att jag tar åt mig men jag vill att ni ska börja tänka på det glöm inte att ni aldrig är anonyma - iallafall nu får jag börja acceptera kommentarerna igen innan dom publiceras ut på min blogg för här är det jag som bestämmer och ni kan ta era kränkande kommentarer och köra upp dom röven ! :)
Jaja nu lämnar jag det och lite mer åt mig och nyårshållet, YEES dem ska tydligen skjuta raketer från en båt i slussen såhär stod det i tidningen:

*Slussen kommer att bli en zon där det inte är tillåtet med egna fyrverkerier på nyårsaftonen. För andra året i rad spärras området av för att öka säkerheten. Men Stockholms stad och Skansen skjuter upp ett jättefyrverkeri från en båt i Saltsjön kring tolvslaget* 

En gammal bild på mig från i somras.. minns att danar hade kommit hem från irak ser ni lyckan i ögonen? :)
Förlåt kommer uppdatera med bilder på Nyårsoutfit och allt imorgon hos Alicia<3.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller nog med dig om svartsjukan såg nämligen kommentarerna tidigare idag på din blogg och jag tycker att du ska skita i vad andra tycker. Så länge du själv är nöjd så!

Unicef det var det barnsligaste jag någonsin hört!

Kanske är personen själv en fattig neger eller något?

2009-12-31 @ 05:08:08
Postat av: JooooelB

Tjena, tjena, såg dig på kamrat. Du, det där med Michael Jacksson ä sorgligt för han har varrt min idol sen jag föddes !

2010-01-02 @ 22:07:16
URL: http://joooelb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0