BLOGG.SE SUGER!!

Vad har hänt , bara för att jag faktiskt har bilder som jag vill ladda upp så fungerar det inte? Har ni samma problem, man kan inte ens ändra texten. Suck! Jahapp sitter och äter chips tjockar mig alltid på söndagar, kinesen gick precis har sovit som en gris. Vi låg så nära varandra att jag höll på att kvävas haha! När vi vaknade så åt vi frukost och han dansade för mig sötnosen, han struntade i träningen för min skull så han skulle träna jätte mycket idag han har börjat få mer muskler läskigt vad snabbt det går! Jaja.. Jag saknar Alicia och Fellan nu faktiskt ganska tråkigt utan dom men vi ses typ om tre dagar ju så det är bra! Jag hoppas ni har en trevlig typ *dag uppdaterar så fort bilder går att ladda upp! :)

Kommentarer
Postat av: Fellan

miss you 2<3

2009-12-20 @ 16:33:24
URL: http://chanelzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0