Godmorgon!!

Jag vaknade nyss till är fortfarande lite trött så jag ska duscha straxt bara *för att*.  
Somnade rätt snabbt igår efter inlägget så det var skönt faktiskt.
Ska dricka lite te och sätta på Spotify snart så jag vaknar till lite mer haha!
Idag känns det lite bättre men är ju fortfarande inte alls glad för det som hände igår och han försvarar sig gång på gång att det är hans klasskompisar och att han inte vet hur han ändrar singel statusen och att man söker förhållanden.
Men jag är ändå rätt trött på det beteendet och därför ska jag skriva ut att jag också är singel, i mean come on hur många skriver inte till mig? ;)
Han ska ändå få smaka på sin egna medicin känner mig lite djävulsk nu men like i said han ska få tillbax så han vet hur roligt det är att jag aldrig nämner honom alls som att han inte existerar. Och om någon frågar vem D är så vet jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0