Imorgon blir det stan!

Jag ska typ sova bort halva dagen och fixa mig resten sen träffa min älskling som jag har längtat ihjäl efter tänk att just han gör mig så lycklig, åh i'm so damn happy!
Juste ska börja med Soppdiet och äta soppa i två veckor och gå ner fem kilo eller ja kroppen förbränner dem kilo som behövs kommer bli kämpigt men det är värt (undantag på nyårsafton)!
Nä nu gott folk är jag så trött att jag mår illa, Godnatt på er! :)

(tack kommentera inte mitt hår där uppe haha är så medveten om att det är ruffsigt) 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Klänningen/tunikan var as snygg! Vart har du köpt den? :)

2009-12-28 @ 12:36:01
URL: http://halsviik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0