Jag älskar att dissa!

Fick ett meddelande i min Profil på facebook av Emilia Olsson som snackade med mig igår kväll (som vi alltid gjort) sen kom en avensjuks attack från henne:
Snälla sluta sminka dig hora! Du ser inte bra ut om du tror det!

Jag tog inte åt mig men kunde bara inte låta det vara så jag svarade tillbaka med all *respekt jag hade*
Haha jävla fitta det hade du aldrig vågat säga till mig IRL ta och skaffa dig ett liv ditt lilla 25 öres luder.. Tycker så synd om dig som blev behandlad så illa hemma men får man dålig uppfostran så förstår jag dig, tur att jag har världens bästa mamma och pappa. Och för det andra så sminkar jag mig hur mycket jag vill, advensjuk eller? Såklart att du är , du har väl aldrig lärt dig att använda smink och en sak till din lilla 12 åring be din pappa trycka upp dig i mammas fitta bli omknullad kom ut och se bättre ut. RESPEKTERA FOLK som är äldre än du lilla snorunge..
Jag brukar skita i såna här brev men bruden ska inte snacka * host barnet.* 
Lilla 14 åring som inte växt upp!
Sitter och kaxar för att hon bor 60 mil bort från mig haha!

Kommentarer
Postat av: beka

haha kul blogg :)

2009-12-19 @ 14:45:11
URL: http://dionb.blogg.se/
Postat av: gollish

haha faan va bra xD

2009-12-20 @ 20:00:52
URL: http://gollish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0