Jag menar det jag säger, Jag älskar dig.

Jag älskar dig och är förevigt din. Jag saknar dig för varje ynklig minut för allt känns urtrist och jobbigt utan dig, jag vill bara vara med dig och har inte en ända tanke på att lämna dig någonsin. Hur mycket vi än bråkar och tjaffsar så kommer du alltid att förbli mitt livs största kärlek ingen annan kille existerar bara du. Jag är så lycklig med dig du är en speciell kille och kommer aldrig bli som någon annan, det jag menar är att du inte bryr dig om hur jag ser ut, visst om jag går runt med kortkort då blir du sur men du har sätt mig i mina värsta dagar och ändå inte brytt dig. Hur dåligt jag än har mått så har det alltid funnits än kvar som stöttat mig genom all svår tid och det är du. Andra falska människor har bara snackat en massa bullshit men du har stått för det du sagt och hjälpt mig hur svårt det än har varit. Tänk nu riktigt noga, två år den tredje april. Två hela år det låter inte alls mycket men tänk hur snabbt tiden har gått igentligen? Det har alltid varit DU&JAG dan och det kommer alltid att förbli så. Att få höra dig säga dem tre vackraste och värdefullaste orden till mig är en dröm. Varje gång du säger ordet, jag älskar dig så värms hela min kropp och jag känner mig så lycklig och speciell. Du var killen i mitt liv, nu mera mannen i mitt liv. Du är så vuxen på något sätt och inte beter dig som ett barn längre! Jag älskar att få ha dig vid min sida att få prata med dig skratta med dig äta med dig eller bara få ha dig i min närhet, att du ens existerar? Jag brukar be en bön varje natt och i min bön så i frågersätter jag hur en människa kan vara så himla underbar? Och hur evigt tacksam jag är för att jag fick min dröm i uppfyllelse. Och min största dröm som jag drömde om redan ett år tillbaka har också gått i uppfyllelse. Det vill säga framtid med dig. Jag vill och du vill och så kommer det bli. Glöm aldrig hur mycket du betyder för mig och hur värdelös jag skulle vara utan dig, Jag älskar dig Danar. Tårar rinner ner för min kind, det är lyckotårar. Allt handlar om hur jävla lycklig jag är med dig..

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

bra bra :)

då skickar jag din vinst ! :D

2009-12-20 @ 21:55:24
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Heej :D Allt bra idag?

Tusentals kramar ^^, <3

2009-12-21 @ 00:13:02
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: af

uschdå, det kan jag förstå :/

Aah, lite försent nu dock. men du kom tvåa iaf? fick du nåt pris? :)



Äsch dåå, klart du inte skryter.. eller, jag fråga faktiskt men ibland får man skryta lite med :D



Tack så mkt, du med :)

Har du jullov nu?

2009-12-21 @ 00:55:26
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

nej då ja ska fixa allt i morgon tänkte jag : D

2009-12-21 @ 01:24:56
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: alexandra

okej vad roligt :D Då får jag hålla utkik ;>

Kan först ådetta! jaaa det har jag.. fick i fredags! men ändå har jag typ 5 inlämningar + läsa ut en bok jag inte förstår ett skit av! (Y)

2009-12-21 @ 01:55:21
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw vad söt blogg! :)

2009-12-21 @ 02:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0