Kurdisch Tiger you got it!

Haha ja en 18årig kurd som läste min blogg lite pinsamt men det kan jag ju inte hjälpa? 
Vet inte hur han fick min msn men han måste ha fått den från min blogg antar jag men han var rätt ful också så det var ju tråkigt, tyvärr var han rätt jobbig och störande kanske led han av något liknande som ADHD?
Och olyckligt vis var han från samma *stam* som min kille och ja bara spyr och tycker synd om dem på samma gång.
Och Sitter och säger att han vill ha min Autograf? 
Jaja är man blond då duger man iallafall och för att man är snygg så får man ragg på samma gång! 
Men snälla fulingar keep away! 
My old orginal picture ;)
Haha kamrat.com hamnade med där men spela roll hade inte bilden på den här datan och allt för många tar mina bilder så det får vara så. 

Kommentarer
Postat av: Christoffer Åström

Snygging <33

2009-12-13 @ 02:38:51
Postat av: jempii.devote.se

2009-12-14 @ 08:14:43
URL: http://jem'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0