Nattbloggning

Jag har ont i magen och är hungrig!
SUCK! 
Och som vanligt så fort Dan får sin jävla fittiga chans ändrar han sin profil och det ska jag också börja göra.
Jag ska gå upp om fem timmar och lär väl inte somna förrän om två timmar som vanligt.
Känner mig förbannad sur arg ledsen grinig nu på samma gång.
Dan har ring mig ungefär elva gånger men orkade inte svara, dissade inte men mådde inge bra så jag svarade inte och när jag är hundra procent på att han sover så skickar jag ett sms bara.
Känner mig frånvarande i huvudet eller vad man säger just nu så jag pissar på allt!
DAAAAH.

skitskum bild men vafan vem bryr sig måste ju bjuda på mig själv -.-
förresten jag har en tvillingsyster , likt va?


Kommentarer
Postat av: Nathalie N

Hm , nej gris :D nöff.

2010-01-03 @ 20:50:56
URL: http://hejnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0