Nattie = Surkärring

Fan vad sur jag har varit och ledsen också ja ni vet varför nu är klumpen ur magen borta. Låg och *pratade* host host skrek på killen i telefon så hysteriskt att jag tappade andan.  Och innan det höll jag på och ta sönder min mobil också skulle ha vart med han idag men det blev inte så (tur det).
Såg lite mer oönskade saker från hans sida som fick mig att gå i taket men det går över.
Det har varit en HEMSK dag rättare sagt och jag har ont i huvudet nu tack vare det, han tycker jag är alldeles för känslig men jag vet inte.
Ska träffa honom imorgon så vi får se men vi har inget att diskutera.
Ingen liten bitch kommer kunna komma åt han, så fuck off och dröm vidare Den som ens försöker kommer ångra sig djupt efteråt. ;)
Här va en bild som ja tog tidigare idag, EGO EGO men bättre än ingenting! :)

Kommentarer
Postat av: *~Milly~*

Hoppas att det blir bättre !

2009-12-12 @ 09:49:39
URL: http://milliez.nu
Postat av: alex

du är otroligt söt bby<33

2009-12-13 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0