Nyårsafton!

Jag har funderat mycket på vad jag ska göra under nyårsafton och jag har kommit fram till två alternativ.
Antingen så firar jag den här i Stockholm tillsammans med Danar eller så åker jag till Laxå!
Jag saknar Merita och hon likaväl så jag tror jag kommer fira med hennes familj i år, så ligger jag över i fyra dagar ungefär!
Då ska vi bli skjutsade till Örebo och vi ska stå vid slottet och kolla på raketerna och då skulle hennes mamma hennes kille och hennes syrra och en massa blatte killar komma dit sjukt mysigt ! ;)
Andra dagen ska vi åka till dem där killarna eftersom dem har en egen studio där och då kan vi få rappa och sjunga med dom hur mycket vi vill så himla sjukt najs alltså och sen ligga och snacka lite skit precis vad jag behöver!
Hon och jag är sjukt taggade för nyår, vad som än händer så ska vi fira den ihop <3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0