Tar bara ut min ilska..

Acceptera min vänförfrågan din PINSAMMA råtta...
haha inget illa menat mot er läsare.

En natt fråga nu då girls!
Om ni har en flick/pojkvän som vägrar acceptera era vänförfrågningar helt utan anledning och verkligen inte vill att man ska ha tillgång att kolla in sidan vad döljer då råttan?

Seriöst har dem inget liv? Istället för att bara vara schyst och kunna visa att *det här är min flickvän*  så folk får se vem det är än att bara vara rent sagt elak?
Att dryga och säga jag vet inte varför jag inte accepterar din förfrågan och stå framför näsan på än och säga sluta fråga mig om det här nu är faktiskt jävligt taskigt.
Men från och med nu får vem som helst flörta med mig via internet, come on har redan över tusen olästa meddelanden, bara och börja gräva runt efter snyggingar!? ;)
Sen får han säga vad han vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0