Upptagen vecka eller vad?!

Jag känner mig sjuk typ kall svettig snurrig och har ont i huvuvdet ett ganska bra tecken på Vinterkräksjukan?
Suck och jag som har skräck för det, jag får panik av att kräkas börjar nästan gråta av tanken! 
Imorgon tänker jag ligga i sängen försöka sova bort hela dagen tills runt sju då jag ska träffa Dan en liten stund saknar honom den jävla skitungen. 
Sen är det söndag och jag ska ha en lugn hemma dag utan stress eller tankar haha!
Och på Onsdag ska jag åka in till stan tidigare än fellan och lizia så jag kan handla deras förbannade julklappar, vet inte vad jag ska köpa?
Och sen skulle vi sitta och mysa på något cafe inne i stan och ge varandra julklappar och sen är det bara och handla en julklänning till julafton!
På julen ska jag hem till mormor och det kommer bli sjukt mysigt, ska träffa min brorsa hans barn fru och ja alla helt enkelt!
Jag är 100% på att jag kommer få fem tusen av mormor i julklapp så då ska jag ut och shoppa hela dagen på fredag woho!
Och sen ska jag se till att kinesen sover över här också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0