Varför jag bloggar!

Jag älskar att blogga jag vet inte riktigt varför, jo kanske för att folk läser den eller för att jag bara vill skriva av mig.
Det är jätte skönt om man har tråkigt eller så, då kan man ju alltid blogga!
Det är roligt att få dela med sig vad man har gjort under helgen eller vad man har ätit för lunch/middag!
Haha just nu är jag rätt upptagen, jag chattar med en psykopat och jag menar verkligen psykopat!
Personen verkar inte ha nått vett i huvudet och verkar inte få den hjälp han behöver.
Lägger upp en bild av konversationen imorgon haha så jävla äcklig manshora alltså!
Nattsfråga kan vi köra nu på en gång också!
Brukar ni äta Kräftor under Nyårsafton? Själv så gör jag det varje år, det är så förbannat gott.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0