galen.

Det är just vad jag känner mig nu helt ärligt, glad är jag också!
efter lite tårar känns allt OK, imorgon ska man till skolan och göra det gamla vanliga sen blir det att dra till en kompis hem sen och plugga mattematik!
Och på fredag blir det Licia och Fellan igen det är alltid sjukt kul att umgås med dom få se vad vi gör men vi ska iallafall till stan på Fredag vi ska kolla filmen 2012, FELLAN Akam kommer också vara där han skulle också på bio på fredag och se filmen haha otur för dig!
Få se nu om Patrik hänger med Aw.. HAHA! =D
Men iallafall sen skulle vi käka något också på något cafe eller resturang vad vet jag ingen billig skitmat som donken eftersom lizia är Veggan så då ska jag också börja äta lite nyttigt nu.

Här har vi sötaste Felicia! Bild lånad av www.chanelzi.blogg.se


Och Alicia! - xD

Ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Fellan

du måste skämta me mig... jag ska visa dig o lizia ett sms som jag fick igår förresten... holy shit

2009-11-11 @ 06:58:18
URL: http://chanelzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0