Har dig i huvudet hela tiden..

Jag kan inte sluta tänka på du som har gjort mitt liv till det bästa någonsin som alltid får mig att känna att livet är värt att leva. Från och med idag känns ingenting längre, efter dina ord som du sa när vi gick till tunnelbanan.
Jag litar på dig nu och jag känner att ingenting kommer stoppa our love precis som du sa. 
Dina ögon ditt leende herregud hayati jag skulle aldrig kunna leva utan dig förstå hur mycket du betyder för mig!
Men tur som jag har så vet jag redan att jag inte behöver oroa mig överhuvudtaget längre mellan dig och mig eftersom både du och jag vet vad som kommer att hända iallafall. 
Ärligt Dan du och jag kan fan inte vara utan varandra två minuter haha.
Nu ska vi inte ses på hela veckan måste sköta skolan och sånt men på Fredag ska han sova över här så det kommer bli sjukt mys längtar ihjäl!
Och nu till du din jävla F!tta som kommenterar att han är ful kan trycka upp sina ord i röven och hålla käften like it or not skriver det för att *Tjejen* ska skriva ut ännu mer fula kommentarer, om tjejen gör det tar hon åt sig vilket jag njuuter av.. stackars flicka äckelsvenne liksom Tur att man är halv finne dåra! ;)
+Att jag endast accepterar kommentarerna först nu och ska sen blockera dig. 
sucker=D
Min hetnos saknar dig *Puss!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0