Hem ljuva hem!

Ja nu är jag hemma och jag ska straxt dusha och äta, känns skönt och få duscha för jag hann inte med det i morse.
Och nu ska jag inte göra mer än att bara ta det lugnt, orkar inget mer.
Jag försöker blåsa en man på nätet vilket alltid brukar fungera men kolla bara in vad han skrev.. Kanske inte fungerar nu då!
Då får man pallra sig ner till affären och vem orkar det?!
Inte jag *suck*! Kolla bara in vad gubbjäveln säger, sorligt sorligt men han har kanske lite rätt i början! Men aldrig i livet , pervon!

Dante
— 15:48
helt ärligt skit i comviq och sånt nu pratar vi seriöst du lurar av säkert kåta gubbar på kontant kort o grejer menvad skulle du vilja ha för en hel kväll???

Aja kommer straxt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0