Jag älskar dig så otroligt..

Jag trodde verkligen att allt skulle vara slut mellan oss idag och det var jag som började. Jag sa att jag hatade dig och vräkte ur mig allt elakt jag bara kunde jag sa också att jag var trött på vårat förhållande. Det sa jag pågrund av all ilska jag hade som jag sa dessa falska saker. När vi pratade ut senare när du kom hit sa du inför min mamma hur mycket du var ledsen pågrund av mina ord till dig, du sa att du blev sårad. Jag skämdes verkligen jag skämdes över mitt beteende eftersom du betyder allt för mig.
När vi låg i sängen och jag sa att jag behövde prata med dig såg jag oron i dina ögon, jag trodde nästan att jag skulle göra slut för all svartsjuka jag har mot dig, men när vi bara fick ögonkontakt kastade jag mig in i din famn och utbrast nästan i tårar. 
Där låg vi och höll om varandra i tjugo minuter utan att säga ett ända ord.
När jag sedan följde med dig till tunnelbanan så sa du att du hade valt mig, det fanns ingen annan utom jag.
Just i det ögonblicket svimmade jag..



<3 behöver jag säga mer?`

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fyfan äcklig blatte

2009-11-28 @ 22:18:28
Postat av: malin

gulligt (:



allt bra?

2009-11-28 @ 22:47:26
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Anonym

orka att du skriver att dessie suger, kolla din blogg:P HAH . avundsjuk

2009-11-28 @ 23:19:47
Postat av: Popie

va brah gummain att dt gick bra förej <33

puss från öland. / biatch

2009-11-28 @ 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0