Jag saknar dig!

Varför hände det just dig..? Jag kan inte sluta gråta när jag kollar på dina foton, det sticker i magen och jag vill bara skrika av smärta. Bror jag vill ha dig tillbaka här igen det gör så ont, jag tror inte att någon kan förstå hur dåligt jag mår igentligen. Jag kan fortfarande inte tro på allt som stod i tidningarna och alla historier om din död. Jag vet inte vilken som är sann och jag orkar inte längre. Allt jag vill att du ska veta är att jag saknar dig! Jag minns när vi var små hur du alltid lekte med mig och hur roligt och nära vi stod varandra då. Jag hoppas att du har det bra där du nu är, Rest In Peace Özkan<3



Kommentarer
Postat av: AAAYAH♥

FIN blogg, hoppas du får en bra kväll ! :D ♥



kraaaaaaam =DD

2009-11-21 @ 18:27:01
URL: http://ayahbadawi.blogg.se/
Postat av: Anonym

R.I.P

jag beklagar :'/

2009-11-21 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0