Jävla SilverSchampoo!

Haha tvärtom, jävla mig!
Jag satte i SilverShampoot oh det står att man ska tvätta ur det direkt men ja det visste jag inte förrän nu. Jag satte i det och sen ringde min mobil och jag tänkte inte på att Schampoot var i så ja pratade i över En timme och sen kom jag på att det satt i, så jag skölde av det och när jag ser mig sjävl i spegeln tror jag att jag ska svimma..
Mitt hår hade fått blåa Skiftningar!
Oh hell no!
Jag har nu stått i duschen i en timme och tvättat, det mesta försvann men har lite kvar men det ska ja ta hand om ikväll.
Jag såg ut som en smurf och silver schampoot hjälper inte!
200 kr i toaletten typ..

Kommentarer
Postat av: Anonym

det står väl på flaskan att man inte ska ha i det för länge?

2009-11-21 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0