Josefina!

Sitter och chattar med en barndomskompis vi sitter och pratar om allt möjligt, saknar alla tider som typ när vi var små. Vi var rädd för våran påhittade gubbe som bodde på jossans toalett han var en bonde eller nåt och ville dra ner oss i avloppet sen var jag jätte rädd för brännässlor förr eftersom hon och min pappa jagade mig med dom hela tiden och försökte få mig att peta på dom haha!
Vi var rätt så galna på den tiden, jag minns att jag var kär i en kille och hon fick spela killen det roligate var att vi till och med pussades kysstes och ja.. Vi hade förebilderna Evvofjortis, vi tyckte det var coolt att röka skolka och ha jätte mycket smink på oss gå runt med playboy öron ha på oss en t-shirt bara gunga och köpa x-ray och köpa bullar de roliga är att hon har sparat bilderna på en cd skiva så hon ska skicka dom till min e post sen, känns så kul att få kolla på dem!
Finns en massa saker som  vi har gjort som är småhemligt men det är sjukt kul med  barndomstiden. Snart kommer några bra bilder upp från 08! =)

Sötaste Jossan!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hehe, ja du vi var allt smågalna på den tiden.

men det är tider jag säkert aldrig kommer glömma vi hade ju endå för roligt! jag ska kolla med pappa, för han kom nyss hem från jobbet så, du får dom nån gång i veckan om jag hittar några bilder ;)

hare bäst så länge.

2009-11-08 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0