Min pojkvän!

Det finns ingen finare som jag hela tiden säger, han är en kille som inte röker han dricker inte han tar inte droger och har haft ett bra och långt förhållande med mig. Vi bor nära varandra  träffas ofta och kan prata om exakt vad som helst! Vi har båda två sjärntecken Lejon och han är envis precis som jag!
Hur bra är inte det?
Han beter sig inte som en snorunge eller så utan som en färdigvuxen man! Vi ska förlova oss han ska köpa en guldring och tänk att våra namn ska stå i ringen förhoppningsvis blir det en ensam kväll med han på stranden ha förlovningsfest eller åka till HANS hemland!
Planer nu för i år! - Och mitt nyårslöfte blir till att kunna kontrollera min ilska! =)
Nu kan varken bögjävlar eller horungar stoppa det här ;)


MINA ABSOLUTA FAVORIT BYXOR, åh !


=D (min driv bild) .  Men han är så snygg! ;)

Jag är LYYYYYYYYYYYYYYCKLIG! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

ja ibland är kärlek bra underbart :)



allt bra annars då?:)

2009-11-08 @ 20:26:09
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kärleken är det finaste som finns!

2009-11-08 @ 22:10:59
Postat av: Anonym

Fan vilken äcklig jävel!

2009-11-09 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0