Slappdag!

Imorgon är jag ledig från skolan så jag ska helt enkelt sova bort halva dagen, eller jag ska gå upp runt elva sminka mig och hitta några bra kläder att ha på sig. Har bara lust att ligga hemma och bara sura men det gör inget bättre iallafall men det ska bli kul att gå på bio med världens underbaraste brudar + kille.
Sen sova hos Alicia med fellan det kommer säkert bli skit kul.
Har funderat på att börja med en sallads diet, att äta sallad och kanske tonfisk eller nåt annat skabbigt i en månad, min kille ska börja träna och jag ska börja *banta* har sagt det många gånger men nu från och med på Söndag så ska jag börja!

bjuder på denna ugly picture ;P
Lovar att ge massa bilder på fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0