Vaknade upp nyss..

och trodde det var morgon haha inte alls lyckat!
Självklart blev det värsta bråket med min kille via mobiltelefonen så jag kunde inte hålla mig och blev jätte arg på han, och ja ångrar inte ett skit jag har sagt till dig så nu vet du det lilla 165 cm *långa* kille. Jag är trött på att vi ständigt bråkar och du får fan ta och lära dig att hålla det du har lovat men nej. Nu bryr jag mig inte längre din dvärg.

Tillbaka till mig..
Nu är jag bara sur och jag ska packa in mina idrottskläder och nattlinnet till imorgon, äntligen bara kunna snacka och glömma bort all *skit*
Ha en jävla bra vecka din lilla skit.

Kommentarer
Postat av: Fellan

det e bra snacka påxD

2009-11-05 @ 20:03:40
URL: http://chanelzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0