Fyllekäk here i Come!

Hej nu är jag tillbaka igen är riktigt trött nu har precis städat klart rummet och det tog mig hela fem timmar!
Byta lakan, damsuga våttorka golven plocka upp skräp fixa garderoben och gud vet vad! Fan lovar hade ett rum värre än en kille haha!
Typiskt Nattieslife, jag är lat!
Jaja snart ska jag till Västberga och fyllekäka på donken och jag vet inte om jag orkar uppdatera mer idag men det lär ni ju märka!
Men imorgon blir det lite off med Uppdatering, ni vet varför!
Men kommer uppdatera innan jag drar !


Pusspuss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

fyllekäk! :D

2009-10-28 @ 13:56:44
Postat av: Anonym

3 stycken ChiliChicken Wrap med extra ost med en stor Cola! Med en Latte, Glass och Paj efter.. Fyllekäk <3

2009-10-30 @ 01:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0