Godmorgon Sweden!

Hej och godmorgon hur är det med alla sötnosar idag då? =)
Här är allt lungt är fortfarande trött men är ensam hemma så himla skönt spela hög musik och chatta med kompisar. Jag tror det blir en sån där typisk hemma dag ni vet, dricka lite chockad kurra ihop sig i sängen med datan i högsta hugg! I LOVE IT.
Jag tror att min älskade kille kommer att springa förbi idag igen så då blir det myspys förhoppningsvis!
Sen blir det nog inte mycket mer idag utan bara att förbereda sig för imorgon har jag kanske sagt att jag har NÅLFOBI? Alltså jag har ju tagit percing själv i naveln och överläppen med en säkrethets nål men det blev infekterat så jag tog bort den. Men när någon ska göra något åt mig så får jag nästan panik och vill bara springa därifrån så vi får se hur det blir imorgon kommer hålla mig uppdaterad hela tiden iallafall!
Nu ska jag äta frukost vi hörs efter det!

Puss!'

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja precis:) tack :Ddin är jättesnygg;)<3

2009-10-25 @ 12:53:41
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0