gott&blandat!

Tsss skulle aldrig vilja träffa någon från nätet bara helt plötsligt sådär! Ni vet att man tänker lite mer än så ellerhur?
Åh aja vilken häärligt långtråkig natt, sitter på msn fast jag orkar inte chatta med någon alls håller på och rensar bort massa onödigt folk som inte ska vara med i min lista. Jag mår inte alls bra längre eftersom kärleken sturlar till så otroligt mycket nu den sista tiden!
Jag är på otroligt dåligt humör och jag orkar inte bråka mer, känner att jag har blivit rätt så mycket kontrollerande över min pojkvän men så blir det om man inte har förtroende för en person man älskar. Men jag tycker att det är bäst så som det är nu ( jag blir likt en boss). Han har lyssnat på vad jag har sagt han är inte singel och då ska det inte stå det på hans sidor heller. Imorgon ska jag träffa honom och jag vet att jag kommer falla ner på knä och säkert kommer tårarna spruta åt alla håll och kanter.
Men annat folk är så jävla advensjuka och elaka hela tiden! Inte alls glad för min skull och säger taskiga saker så alla er som inte är glad för våran skull kan ju suga på den här! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte vara för kontrollerande för det är ju han som ska vara det eller så är ni på lika hög nivå ingen bestämmer över varandra. Försök komma överens dikutera vad som är bäst och så vidare!

2009-10-31 @ 04:57:14
Postat av: j

fin blogg! :)

2009-10-31 @ 10:27:35
URL: http://livetomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0