Och ett sista inlägg till..

Min älskling..

Jag lovar från mitt hjärta du och jag fixar det här lätt ellerhur? - Jag vet att jag är dum i huvudet ibland men jag kan inte kontrollera mig själv när jag blir förbannad på dig. Ibland känns det som om du vill att jag ska bli arg eller ledsen!
Som när jag kollar på dina sidor där det står att du vill träffa tjejer och att du är singel, jag menar du måste ju tänka lite på hur jag reagerar när jag ser det? Jag tror inte att menar det du skriver men det tar mig hårt lixom. Här sitter jag och gör allt vad du vill och säger, medanst du gör helt motsatt!
Jag tycker inte om det jag ser alls för jag tar åt mig så otroligt mycket det har jag sagt till dig och kommer göra det länge till. Speciellt när jag testade dig du gjorde bort dig, lite grann iallafall.
Som jag har sagt nu allt hänger på mitt humör hur jag känner och vad jag vill.

Tanken som jag undrar är..

Hur ska vi göra för att undervika konflikter hela tiden?
Vad vill du och jag göra?


Själv vet du vad jag vill göra med dig..
Jag älskar dig jätte mycket jag kommer alltid göra det och det finns inte en jävel på den planeten som kan ändra på det! Du är mitt blod mitt hjärta du har kontrollen över mina känslor du styr hur jag mår. Du har kontroll över mig, det lovar jag! Du är den som kan göra mig ledsen glad lycklig ingen annan.
Jag tar dig före alla andra för det finns ingen annan jag vill ha!
Jag kommer aldrig låta vårat förhållande gå i tusen bitar, utan den är så värd att kämpa för hjärtat!
Alla våra drömmar, eller ja dom är inga drömmar utan det är framtiden. Jag kan aldrig sluta skratta och le när jag vet vad som kommer hända jag menar..
Att du och jag ska förlova oss bo tillsammans gifta oss skaffa barn gud vet vad!
Du är mitt solsken i mörkret babe!

Jag fixar det här nu kine!

Kommer aldrig lämna dig..


våran låt. Snart två år..
Grattis till oss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint skrivet blööndie =)

2009-10-30 @ 01:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0