Varför ens diskutera babe?

Det spelar ingen roll hur mycket vi diskuterar med varandra! Alla blir förbannade sura ledsna sårade någon gång i sitt liv. Ja jag vet jag var värst mot dig, för jag betedde mig som en bitch men klart jag blir förbannad när jag hör *tjejer* i telefonen skrika ditt namn.
Men helt plötsligt är det faktiskt din kill kompis som har spelat tjej,  här har man skrikit och sårat dig för ingenting. Skämms otroligt för det men ta lite tid och tänk, lovar dig också att inte bli såhär överdriven någonsin igen.
Känner mig iallafall på bättre humör efter att ha gormat och skrikit har hans kompis bett om ursäkt och det är lungt. Hade jag vetat att det varit ett skämt hade det varit OK, men nu visste jag inte det och tog illa upp, märkte inte att det faktiskt var en killröst kanske har Blonderat bort allt mitt IQ trotsallt?

han hade inget batteri kvar på mobilen heller och skulle ha sovit hos en kompis men han åkte hem. undra om han kommer göra det för att ringa och skälla ut mig? - Gosh vem vet? Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0