:)

Blablabla..
Mitt liv för idag, skit bra tills akam kom hit..
Akam som är jätte avis på mig och idag blev jag skir sur på honom och spottade ner honom bet honom och slog honom med knytnäven så en av mina knogar är helt borta.
Sen tyckte jag det var så kul så jag kastade iväg hans cigg på spåret, rätt åt honom.. just för att han bar in mig i tunnelbanan utan min vilja, det var SISTA tåget och jag hatar honom efter en sak som han försökte för sju veckor sen?
Jag tänkte följa med till tunnelbanan med Adrian bara inte med Akam, men han är helt sjuk som bara tar tag i min midja och lyfter upp mig när tåget kommer och drar mig nära spåret, ni skulle ha hört hur tåget bromsade till?!
Och sen när dörrarna öppnas så släpar han in mig och då började vi bråka.
Han fick bland annat att min egna pojkvän att kalla mig hora?
Well well..
Han lever på socialbedrag och får inte dick, därför ser hans liv ut som det gör.
& så blir han tillsammans med ett sneknullat monster.. INTE MINA PROBLEM men hon var min FD bästavän.
hihi Synd att han försöker ragga upp vart enda tjej i hela Sverige SAMTIDIGT som han har en tjej.
Hur som helst ifall inget löst sig mellan mig och min *pojkvän*morgon så kommer jag hålla mig till mig själv.. 
ELLER OCKSÅ ALICIA en av mina bästa tjejkompisar, som han tror jag har haft (sex med)?! ;)
Haha OUPS..
Godnatt!




Kommentarer
Postat av: MESTELSA

HELLÅ! ville kolla om allt är okej :]? spana gärna in min KÄRLEKSBLOGG! :D

2010-04-07 @ 20:15:39
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG VAD FIN BLOGG, ALSKAR DEN!! :D E DE OK O JAG TIPSAR LITE KOMPISAR? :) JÄTTE SÖR BILD PÅ DIN HEADER

2010-04-07 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0