Godmorgon!

Hej och godmorgon bloggen, nu sitter man på sin praktik plats och jag tänkte passa på att blogga. 
Inte så mycket har hänt, i Fredags var jag ju med pellan och lizia.
En typisk tjejkväll. :)
Sen i lördags så kom jag hem runt ett, och då smsade en annan tjejkompis och frågade ifall jag skulle med ut och bada med henne och hennes kille Hugo, men jag orkade helt enkelt inte så jag sa nej.
Jag duschade och började sminka om mig på nytt och sen kom Danar till mig så vi hade det myspys.
Sen igår så vaknade vi runt halv tolv och han gick straxt efter.
Och sen dess har jag bara väntat in Måndagen typ.
Men men ska praktisera nu , hörs!

KOLLA MIN BLICK, SER UT SOM FOKI FÖR FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0