Godnatt!

Min älskling åkte nyss till mig, det var så sjukt gulligt av han att åka till mig mitt i natten.
Jag är jätte sjuk, blek och mår illa.
Har tryckt i mig sju panodil snart.
Dan kom och höll om mig, masserade mig och kysste mig.
Så himla söt är han.<3
Han var bara här en och en halv timme eftersom hans söta mamma var ensam hemma.
Men det var gulligt ändå.
I förrgår råkade jag köra en gaffel genom handen helt av misstag, sjukt va?
Ont gjorde det..
Hursomhelst förlåt för dålig uppdatering men nu måste jag fortsätta sova som jag gjort hela dagen.
För att bli frisk.. eller iallafall må bättre.
Så godnatt på er. :)


Kommentarer
Postat av: Alanelle

Very nice site. Well laid out.

2011-03-15 @ 18:07:13
URL: http://alanelle.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0