GREKLAND!!

Jag åker med Felicia och Alicia till GREKLAND i JULI och det kommer hända, hennes mamma har köpt ett hus i Zakynthos och ja det är helt sjukt att vi ska åka dit.
Vi är där en vecka och om det funkar i två veckor, helt underbart!
Jag och Felicia åker nog med 5 flyget på morgonen, och äter frukost på flygplatsen.
Sen kommer Alicia och möter upp oss i Aten antagligen sen kommer vi ta båten över till den lilla ön, om jag & felicia inte tar direktflyget från Aten till ön, men det blir ju dyrare så vi tar båten.
Planen är att vi åker tillbaka till Sverige lagom till Pride och min födelsedag.
HAHA här sitter vi och piper skriker och får CP RYCK, så jävla kul vi kommer ha det!
Det jag ska göra nu är att fixa ett Pass och mamma ska hjälpa mig.
I LOVE IT! ;D


Kommentarer
Postat av: matilda

Åh ska också åka dit i sommar! Riktigt härligt :D

2010-04-19 @ 15:35:06
URL: http://calner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0