Kort info om mig!

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 7:an (hade gått om)
Vad hade du för hårfärg - Blondt
Hur lång var du - 1,68
vem var du kär i - Dan
Hade du nån Pojk/flickvän Dan
Vad brukade du göra på fritiden  Kompisar
Vilka umgicks du med - Många gamla som jag inte har kontakt med.
Var allt Bättre då - Nej.
Skulle du vilja gå tibx dit - Nej verkligen inte.
Har du förändrats - Ja verkligen!

Nu:
Vilken klass går du i -
8:an
har du för hårfärg - Blondt
Hur lång är du? - 1,73
Har du nån Pojk/flickvän, Japp det har jag!
Vad brukar du göra på fritiden - Vänner pojkvännen fester osv..
Vilka umgås du med - tjejerna i klassen, dan älskling familjen
Hur ser du ut - Smal , normal i guess?

Har du:
Kysst någon - 
Haha ja såklart ;)
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön -
haha klart.
slagit ner nån - Inte slagit ner men slagit jo.
Ljugit för en bra vän - Ja.
Svikit någon - Blivit sviken gång på gång.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Freja<3
Kramade du senast - Freja haha! <3
sov du hos senast - Alicia <3
Vill du vara just nu - I zakhynthos med tjejerna.<3
Ringde dig senast - Älsklingen.

Vad:
Drack du senast -
 Coca cola! 
Köpte du senast - Smoothie
Gjorde du igår - Onsdag.. Hm inte mycket pluggade och var med baby.
ska du göra imorn - Valborg, träffa merita<3
Vill du göra just nu- Vara hos min älskling..
Åt du senast - Paj <3
Är närmast dig som är rosa - Playboy märke.



Kärlek :
Du är kär nu - 
Ja det är jag. 
Du har sårat nån så den började gråta - Jo..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja det har jag.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Många gånger, tappar räkningen haha..
Jag har smugit ut utan lov - Haha ja men hallå?
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är -  Vem gör inte det? ;-)
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Japp det har jag.. 
Jag har fuskat i ett spel -
Japp hehe! :D
jag har struntat i ett prov - jaa det har jag.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Ja det har jag gjort.
Jag har druckit alkohol - Japp det har jag också,
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej det har hänt,
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Har hänt måånga gånger!
Jag har vaknat gråtande - Ja det har hänt väldigt mycket
Jag har somnat gråtande - ja.

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
har aldrig varit på begravning.
Jag har sett någon dö - Ja.
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja...

Nu ska jag trycka i mig min yougurt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0