Minnies..

Hon var snabb på och svara på min kommentar som jag skrev på kissies blogg, *Jävla fetto*
Men ok jag tycker det är sanningen.
Jag tycker hon är tjock och jag var tvungen att påpeka det, men på mindre än en halvtimme skrev hon tillbaka.. liksom en 23 åring haha..
Ingen orkar höra på hennes skvaller, skvaller eller påhitt vi redan hört.
Seriöst har fått nog av folk som försöker bli stora på grund av något sånt, men skitsamma.
Kollade in hennes blogg och såg att hon tog min kommentar som ett exempel på mobbing, eller ja på ett exempel på alla fula kommentarer hon får vardagligen.
Hon ska på en interljuv och prata om nätmobbning, och just där såg jag min kommentar.. ;)
Men du kan ju fortsätta tro att du är en stor bloggare pågrund av att du kom med på Alexandras blogg, men jag förstår dig
det är kul & synas och bli poppis..
Men du syns tro mig haha..
TA DET INTE SOM MOBBING NU DÅ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0