Nu är jag fixad och klar..

Men för vad vet jag inte..
Ingenting antar jag, bara till för att vara hemma och chatta eller glo på film?
Hmpf..
Skulle ha träffat bogie, eller ja jag ville men han var tvungen och vara med sin familj så jag ville vara med en tjejkompis men sen kunde hon inte heller så jag har tråkigt!
Men imorgon ska jag träffa honom iallafall för hela högen jobbar imorgon, och jag har inget bättre för mig! :)
Men det som är synd är att jag börjar känna mig sjuk, har grymt ont i huvudet så bogie får hitta hit själv haha men jag ska se till att han inte blir musen i lådan den här gången iallafall..
Ska be han ta med en skräckfilm haha..
Hursomhelst..
Vill bara säga att jag & dans två års dag blev som en fittig slemdag och blev tillslut som en vanlig vardag FÖR MIG. 
Bitchigt sagt, men sanning också ;).
En sak till jag ska gå ner minst 10 kg, ska bara köpa mig två pack nutrilett och sen har jag min DRÖMKROPP! ;)

Kommentarer
Postat av: Teresa

fin klänning :)

2010-04-08 @ 13:00:32
URL: http://tesssis.devote.se
Postat av: lovisa

sjukt snygg klänning!

2010-04-08 @ 17:26:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0