ÅÅÅhh låååt mig vara!

Du är jobbig för du tror att du ÄGER mig. Du är på mig hela tiden. (LEAVE ME ALONE!)
Du är GALEN, helt sinnesslö! 
Du klagar på vad jag gör. Två dagar och du FLYGER på mig.
Du vill redan tattuera in något som symboliserar oss två?!
Vilka VI två undrar jag?
Sluta tro att du är nån jävla mamma åt mig när du är mycket yngre och.. typ inte den smartaste av oss?

Blir jätte sur på folk som tror att dom kan vara mamma nummer två åt mig.
Jag vill inte ha en flickvän som är som min mamma. (Inte ens min mamma är så).
Och du är inte min stil.. Och att du tankade på min mobil är inte mitt fel..... du ville ju det själv. OCH klaga inte på mig att jag somnar och inte svarar på dina urcoola mess som man blir så lycklig av att se.
JUST LEAVE IT!

Så öppen är jag med saker och ting, kanske är lite fel att vara exakt så? 
Hellre vara ärlig än att gå bakom ryggen på någon sådär? Det är bara fel.
 
Hehe... baaahh.. blä!
Vaknade precis och fick ett super roligt besked från Alicia som var riktigt nice om man säger så. :)
Whatever nu sitter jag och lyssnar på mina super bra låtar och ska snart iväg och möta mamma vid Gullmars.. Sen ska jag äta och.. skriva mitt tal tills imorgon. Hade mina två redovisningar idag som gick toppen!
Bra det.. för en gångs skull!
Uppdaterar när jag har tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0